با ثبت آگهی در همراه اپ، مخاطب فارسی زبان جذب کنید

با ثبت آگهی در همراه اپ، مخاطب فارسی زبان جذب کنید

با ثبت آگهی در همراه اپ، مخاطب فارسی زبان جذب کنید

زمانی که وارد یکی از کشورهای اروپایی می‌شوید اولین مشکلی که با آن مواجه می‌شوید، یافتن راه‌های مناسبی است که بتوانید با استفاده از آن از نیازهای خود را رفع نمایید. در حقیقت زمانی که تصمیم دارید در اروپا از محصولات و خدمات معتبر و باکیفیت بهره‌مند شوید و یا محصولات خود را در وبسایت و اپلیکیشنی قرار دهید که مشتری‌های فارسی‌زبان را به خود جلب نماید، باید از یک اپلیکیشن معتبر استفاده نمایید. همراه اپ، به عنوان یکی از معتبرترین بانک اطلاعاتی خدمات و محصولات در کشورهای اروپایی مانند آلمان شناخته می‌شود. در این مقاله شما را با نحوه‌ی جذب کردن مخاطب فارسی زبان توسط همراه اپ آشنا خواهیم کرد.

 

آگهی و همراه اپ

همانطور که می‌دانید، نحوه‌ی قرار دادن و منتشر کردن آگهی در دنیای امروزه به شدت دچار تحول شده‌است. امروزه تنها با نوشتن مشخصات محصولات و خدمات خود و قرار دادن آن در یک وبسایت معتبر می‌توانید، آگهی خود را منتشر نمایید. همراه اپ، به عنوان بانک اطلاعاتی خدمات و محصولات، یکی از مهم‌ترین وبسایت‌های موجود در این زمینه در اروپا است. همانطور که می‌دانید، در اروپا و مخصوصا آلمان، خریدن محصولات و یا استفاده از خدمات، به دلیل ناآشنا بودن با زبان‌های آن کشورها، سختی جا به جایی، ارسال کردن و حتی آموزش پیچیده، دارای چالش‌های فراوانی است. همراه اپ با استفاده از تیم خبره‌ی خود به دنبال یافتن راهی برای حل این دسته از مشکلات ایرانی‌های آلمان و سایر نقاط اروپا بود؛ در نهایت با استفاده از کارشناسان و اعتماد کاربران، همراه اپ توانست به عنوان اولین و برترین دیجیتال بانک بین المللی نیازمندی‌های فارسی‌زبانان شناخته شود.

همراه اپ hamrahapp

 

جذب فارسی زبانان در همراه اپ

همراه اپ ، با تکیه بر مزیت‌های فراوانی که دارد، به عنوان مهم‌ترین وبسایت نیازمندی‌های فارسی‌زبانان اروپا و آلمان شناخته می‌شود. از آن جایی که محدودیت‌های فارسی‌ زبانان در اروپا برای بهره‌ مندی از برخی از خدمات مانند آموزش سازهای اصیل ایرانی، آموزش زبان فارسی به کودکان و انتقال ارز به ایران، آن‌ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده بود، همراه اپ با تمرکز بر این مشکلات، محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل کرد. در ادامه به بررسی عواملی که باعث جذب فارسی زبانان در همراه اپ شده‌است، می‌پردازیم.

 

  1. تنوع

یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزایایی که در همراه اپ وجود دارد، وجود دسته‌بندی‌های مختلف در آن است. در حقیقت زمانی که شما تصمیم دارید یک آگهی در همراه اپ قرار دهید، به هیچ وجه نگران نبود دسته بندی مورد نظر خود نخواهید بود. گستردگی دسته‌بندی‌ها به قدری زیاد است که هر کدام از آن‌ها، دارای زیرمجموعه‌های خاص خود است. این ویژگی باعث شده تا کاربران همراه اپ تمامی خدمات و محصولات خود را در این بانک نیازمندی‌ها جستجو نمایند، و همین گزینه باعث افزایش میزان بازدید از آگهی شما خواهد شد. تنوع دسته‌بندی‌های موجود در همراه اپ مزیت دیگری نیز دارد و آن ایجاد سرگرمی است. در حقیقت زمانی که کاربر در دسته‌بندی‌ها به دنبال نیازمندی‌های مورد نظر خود می‌گردد، به دلیل وجود انواع دسته‌بندی‌ها، از حضور در وبسایت خسته نشده و در نتیجه، آگهی شما را به راحتی مطالعه می‌نماید.

 

  1. اعتماد کاربران

همانطور که می‌دانید، زمانی که به دنبال رسیدن به یک کسب و کار سودده هستید، نیاز است که پیش از هرکاری، اعتمادسازی نمایید. میزان تأثیر هر آگهی به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اگر محتوای موجود در آگهی و میزان نیاز مخاطبان به آن را کنار بگذاریم، مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر موفقیت هر آگهی، بستری است که محتوا در آن منتشر شده‌است. در کشورهای اروپایی، اعتماد کردن به وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های نیازمندی کار سختی است و همین موضوع باعث شده که بسیار از آگهی‌ها، تأثیری را که باید داشته باشند را نتوانند ایجاد نمایند. همراه اپ به دلیل بررسی صحت آگهی‌ها و تسهیل ارتباط کاربر با فروشندگان، اعتماد کاربران را به خود کسب کرده‌است. همین نکته باعث شده که بسیاری از فارسی‌زبانان ساکن اروپا و آلمان، به دنبال تهیه‌ی محصولات و یا استفاده از خدمات ارائه شده در همراه اپ باشند.

 

  1. بانک مشاغل همراه اپ

کار کردن در کشورهای اروپایی، ذهن هر دانشجو و یا انسان عادی ساکن آن کشورها را به خود مشغول کرده‌است. ایرانی‌های ساکن اروپا و حتی سایر فارسی‌زبانان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. محدودیت‌های ویزا در هر کشور اروپایی به شیوه‌ی خاصی است و اکثر این قوانین به نحوی است که تا زمانی که شما کار معتبری پیدا نکنید، دغدغه‌ی تمدید ویزا را خواهید داشت. همراه اپ با آگاه بودن بر این مسئله راه مناسبی پیدا کرد. بانک مشاغل، یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های موجود در همراه اپ است. با توجه به این که در این دسته‌بندی، تمامی مشاغلی که می‌توانید در آلمان و یا سایر کشورهای اروپایی پیدا نمایید وجود دارند، تعداد زیادی از فارسی‌زبانان ساکن کشورهای اروپایی و آلمان، از آن دیدن می‌نمایند. این گزینه باعث شده که تعداد مخاطبان آگهی‌های شما نیز افزایش یافته و مخاطب فارسی‌زبان، جذب آگهی شما شود.

 

  1. رابط کاربری سایت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در همراه اپ، رابط کاربری قوی آن است. پیش از هر چیزی نیاز است که رابط کاربری را به طور مختصر به شما معرفی نماییم. به طور ساده و مختصر، رابط کاربری سایت عبارت است از تمامی مواردی که کاربر از طریق آن‌ها با موارد موجود در وبسایت، تعامل برقرار می‌کند؛ برای مثال، پنل ثبت نام در سایت، دیدن راه‌های ارتباطی با صاحبان آگهی‌، طراحی‌های گرافیکی و بسیاری دیگر، همگی جزئی از رابط کاربری سایت به حساب می‌آیند. در حقیقت رابط کاربری همراه اپ به نحوی است که تمامی افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده نمایند. این ویژگی باعث می‌شود که مخاطبان بتوانند به سادگی از سایت استفاده کرده و در نتیجه جذب محتوای موجود در وبسایت که آگهی‌های شما نیز شامل آن است، بشوند.

 

سخن آخر

همانطور که می‌دانید برای بهره‌مند شدن از آخرین امکانات و خدمات موجود در اروپا نیاز است که از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبری استفاده نمایید. همراه اپ با تمرکز بر مخاطبان فارسی‌زبان، بستر سالم و مفیدی برای بهره‌مندی شما از این خدمات ایجاد کرده‌است. از طرف دیگر، از آن جایی که اعتماد کاربران فارسی زبان ساکن در کشورهای اروپایی به همراه اپ جلب شده‌است، از جذب شدن آن‌ها به آگهی، مطمئن باشید.

اپلیکیشن همراه اپ

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 2 رای]