در هنگام معامله‌ی وسایل در کشور آلمان چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

در هنگام معامله‌ی وسایل در کشور آلمان چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

در هنگام معامله‌ی وسایل در کشور آلمان چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

آلمان، یکی از قدرتمند‌ترین کشورهای دنیا است که موقعیت راه‌اندازی هر نوع کسب و کاری در آن بسیار درخور توجه است. در حقیقت زمانی که در این کشور اقدام به معامله‌ی هر نوع وسیله، خدمات و یا محصولی را بکنید، از قانونی بودن تمامی فرآیندهای خرید و فروش مطمئن خواهید بود. کشور آلمان با ایجاد یکی از بهترین بسترهای انجام معاملات در دنیا، باعث شده که هم فروشندگان و هم خریداران، مناسب‌تری خرید و فروش‌ها را انجام دهند. با توجه به آن که برای داشتن یک معامله‌ی موفق در آلمان نیاز است که به برخی از نکات مرتبط با آن توجه داشته باشید، در این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فرآیند فروش محصول
زمانی که زندگی در آلمان را تجربه می‌کنید، با فرصت‌های زیادی مواجه هستید. راه‌اندازی کسب و کاری که مرتبط با هر نوع معامله‌ای باشد، یکی از رایج‌ترین شیوه‌های کسب درآمد است. زمانی که اقامت آلمان را داشته باشید می‌توانید پس از مراجعه به اداره مالیات، درخواست خود را ثبت نمایید. در صورتی که درخواست شما مورد موافقت قرار گیرد، جواز صادر خواهد شد. جواز کار با توجه به نوع کسب و کار، نوع معامله‌، زمان و محل کار است. همچنین اداره مالیات از شما فرم‌های مالیاتی و درآمد را به صورت ماهانه درخواست می‌کند که ساده‌ترین راه برای انجام این کار، استفاده از مشاوران مالیاتی خواهد بود.

قوانین معامله‌ی ملک در آلمان
اجاره‌ی خانه در آلمان دارای فراز و نشیب‌های زیادی است، اما با کمی تأمل و حوصله می‌توان به بهترین نتیجه دست پیدا کرد. در حقیقت پیش از آن که شما وارد آلمان شوید، اولین مسئله‌ای که باید اقدام به حل آن نمایید، مسئله‌ی خانه و آپارتمان در آلمان است. برای آن که بتوانید بهترین خانه را در آلمان اجاره نمایید، می‌توانید از روش‌های گوناگون اقدام به پیدا کردن خانه‌های مختلف کنید. یکی از بهترین و مناسب‌ترین ابزار یافتن خانه‌ی اجاره‌ای در آلمان، همراه اپ است.
همراه اپ در حقیقت سایت نیازمندی‌های فارسی‌زبانان ساکن اروپا و آلمان است که به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن، مناسب‌ترین و کم‌هزینه‌ترین خانه را پیدا نمایید. به جز اجاره کردن خانه، خرید خانه در آلمان نیز توسط افراد دارای اقامت صورت می‌گیرد که معمولا پس از چندین سال زندگی در آلمان و داشتن پشتوانه‌ی مالی بزرگ صورت می‌گیرد؛ شایان ذکر است که خرید خانه در آلمان توسط افراد غیرآلمانی به ندرت صورت می‌گیرد چرا که هزینه‌ها و شرایط دولت آلمان برای خرید ملک در آلمان بسیار سختگیرانه است.

اجاره خانه در آلمان

قوانین معامله ماشین در آلمان
نمی‌توان زندگی در قرن 21 را بدون ماشین تصور کرد. در حقیقت اگر ماشین نباشد، بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ی ما دچار اختلال می‌شود. با توجه به آن که دولت آلمان، کمک بسیار زیادی به افراد مقیم در کشورش می‌کند تا بتوانند انواع محصولات را به سادگی و با هزینه‌ی کم خریداری کنند، آگاهی نسبت به قوانینی که این کشور برای خرید ماشین وضع کرده، کمک به سزایی را به شما خواهد کرد. در حقیقت برای آن که بتوانید باکیفیت‌ترین ماشین‌های موجود در بازار آلمان را با مناسب‌ترین هزینه تهیه نمایید باید جزئی از دو گروه زیر باشید.

خرید و فروش ماشین در آلمان
اداره کار
اداره کار در آلمان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌هایی است که کمک بسیار زیادی به افراد مختلف می‌کند تا بتوانند ماشین‌های مورد نظر خود را به نحوی تهیه کنند که زیر فشار‌های سنگین هزینه‌های خرید ماشین، کمر خم ننمایند. در حقیقت زمانی که زیر نظر اداره کار باشید، می‌توانید به سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن، انواع ماشین‌های مورد نظر خود را به صورت مستقیم و یا اقساطی تهیه نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که در آلمان به دلیل عرضه‌ی بالای ماشین و کم بودن تقاضا، دولت کمک‌های مختلفی به خریداران می‌کند. اگر تصمیم دارید که زیر نظر اداره کار اقدام به خرید ماشین نمایید باید دو مدل خرید مستقیم و اقساطی را مورد بررسی قرار دهید.
خرید مستقیم
در خرید مستقیم زیر نظر اداره کار، دولت به شما کمک خواهد کرد که ماشین مدنظر خود را با پرداخت کامل هزینه‌ها تهیه کنید. سقف پولی که برای این کار درنظر گرفته شده، حداکثر 7500 یورو است.
خرید اقساطی
خرید اقساطی زیر نظر اداره کار نیز، یکی دیگر از روش‌های رایج خرید ماشین در آلمان است. در این روش شما می‌توانید ماشین‌هایی که هزینه‌ی خرید آن‌ها تا سقف 10هزار یورو هستند را به صورت اقساطی خریداری نمایید.
داشتن کار
اگر در آلمان فرد شاغلی باشید، خرید ماشین برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود. در حقیقت شما می‌توانید با داشتن کم‌ترین پول در شرایط فعلی و تنها با داشتن شغل، ماشین‌های با گستره‌ی قیمت متنوعی را تهیه نمایید. دلیل این کار ساده است چرا که شرکت‌های فروشنده‌ی ماشین، هرکدام شیوه‌ی پرداخت مخصوص به خود را دارا است. بانک‌های این کمپانی‌ها شرایطی را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید به صورت اقساطی اقدام به خرید باکیفیت‌ترین ماشین‌های جهان نمایید.
برای آن که بتوانید از این مزیت بهره‌مند شوید باید یا یک فرد آلمانی باشید یا آن که از اقامت سه ساله بهره‌مند باشید. در صورت داشتن اقامت، باید فیش حقوقی خود و مدارک اقامتی را به نزد بانک برده و آنان نیز با توجه به مدت زمان باقی‌مانده از اقامت و میزان حقوق شما، اقدام به تعیین پول پیش و اقساط خواهند کرد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید ان است که نباید از اقامت شما کم‌تر از یک سال مانده باشد.

قوانین معامله‌ی لوازم خانگی و برقی در آلمان
برای خریدن لوازم خانگی و برقی در آلمان نیز می‌توانید اقدام به خرید اقساطی نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید اقساطی در کشور آلمان رواج دارد زیرا دولت به مردم کمک می‌کند که بتوانند از تمامی وسایل باکیفیت بهره‌مند باشند. در آلمان می‌توانید هر نوع وسیله‌ای را با توجه به مدت زمان اقامت و کار خود، به صورت اقساطی در دوره‌هایی 24 ،48 و 60 ماهه خریداری نمایید.

فروشگاههایی که اقساط بلند مدت میدهند : 

www.otto.de

https://www.mediamarkt.de

https://www.saturn.de

سخن آخر
همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، برای آن که بتوانید در کشور آلمان معاملات منطقی و پرسودی داشته باشید، باید با قوانین و نکات مرتبط با آن‌ها آشنا باشید. در این مقاله سعی کردیم که قوانین مهم‌ترین موارد مورد معامله در آلمان را مورد بررسی قرار دهیم.

لصفا جهت پیشرفت هر چه بیشتر سایت به این مقاله امتیاز داده و سوالات خود را در قسمت نظرات بنویسید.

 

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 1 رای]

آگهی های مرتبط با این مطلب

مشاوره آنلاین روانشناسی
1

مشاوره آنلاین روانشناسی

قیمت : قیمت توافقی
4 سال قبل /

همه آگهی هاالو مشاور سرویسهای مشاوره آنلاین ایرانیان سراسر دنیا گروه روانشناسی بین المللی ارتباط موثر کلینیک تخصصی روانشناسی مشاوره خانواده و کودک درمان افسردگی […]