چگونه وام و اعتبار از سایت check24 بگیریم ؟

چگونه وام و اعتبار از سایت check24 بگیریم ؟

چگونه وام و اعتبار از سایت check24 بگیریم ؟

گرفتن وام و اعتبار همیشه یکی از مشکلات کسانی هست که در خارج از کشور زندگی میکنند. ما در اینجا قصد داریم تا نحوه ثبت نام در یکی از این سایتها را به شما توضیح دهیم.

http://www.check24.de

ابتدا بروی لینک بالا کلیک کرده و و ارد وب سایت شوید و کلمه Kreditvergleichen را جستجو نموده  ٬ سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

مانند نمونه بالا مبلغی را که مدنظر دارید انتخاب کرده و مقدار سالی که میخواهید برای شما قسط بندی شود را انتخاب کرده و یکی از بانکهایی که به شما معرفی میکند را انتخاب کرده .

نکته مهم :

معمولا مقدار وام و مدت زمان بازپرداخت آن به مدت زمان تاریخ اجازه اقامت شما بستگی دارد که نباید کمتر از ۲۴ ماه باشد.

در قسمت بعدی اطلاعات شخصی شما و نحوه کار و فعالیت شما پرسیده میشود.

که بعد از تکمیل آنها اطلاعات بانک از شما گرفته میشود.بهتر است که تمامی اطلاعات خواسته شده از شما را بدرستی جواب بدهید حتی اگر زیر نظر حاب سنتر باشید.

در مرحله بعد از شما درباره حقوقی دریافتی خالص و مقدار هزینه اجاره و متراژ خانه و همچنین اینکه آیا میخواهید بیمه فوت ٬ بیکاری و یا از کار افتادگی بشوید از شما پرسیده میشود.

در آخر به شما پیام داده میشود که اطلاعات شما ثبت شده و طی ۱ـ۲ روز آینده با شما تماس گرفته خواهد شد که به شما ایمیل نیز زده شده و از طریق پست نیز شما بسته ای دریافت خواهید کرد که بعد از بررسی و در صورت درست بودن مدارک ٬ به شما پیشنهادهایی داده میشود که از کدام بانک و چه مقدار وام میتوانید دریافت نمایید.

شما باید قسمتهایی را که با ضربدر مشخص شده امضاء کرده و به همراه مدارک خواسته شده در پاکت قرار داده و به  آدرس آنها پست نمایید.

در بسته دریافتی برگه ای قرار دارد که باید آن را جدا کرده و به مسول پست تحویل دهید تا هزینه پست شما رایگان  گردد.

این قرارداد در دو نسخه است که یکی از آنها برای شما میباشد.

بعد از امضاء و تایید مدارک شما در کمتر از یک هفته مبلغ تایید شده به حساب شما واریز خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات از نحوه ثبت نام برای مستر کارت گلد اینجا را کلیک کنید.

تهیه شده توسط گروه همراه اپ

https://www.hamrahapp.info

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 2 رای]