بهترین مشاغل خانگی در آلمان

بهترین مشاغل خانگی در آلمان

بهترین مشاغل خانگی در آلمان

با شروع اپیدمی کرونا و فراگیر شدن آن، جهان دستخوش تغییرات فراوانی شد از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به کار کردن کارمندان از راه دور یا همان دورکاری و یا روی آوردن دیگر افراد به انجام مشاغل خانگی آنلاین اشاره کرد. شیوع ویروس کرونا باعث شده که افراد برای پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس در خانه بمانند و تنها برای انجام کارهای ضروری از خانه خارج شوند.

همچنین با گسترش این ویروس، بسیاری از افراد کار و درآمد خود را از دست داده‌اند و برای حل این مشکل سعی کردند که خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه دهند. برخی دیگر نیز به مشاغل آنلاین رو آورده و از طریق آن کسب درآمد می‌کنند. امروزه گزینه‌های فراوانی برای انجام کار در خانه و به صورت آنلاین وجود دارد. شما تنها با در دست داشتن یک لب تاپ، رایانه و یا حتی یک گوشی هوشمند به راحتی می‌توانید در منزل خود کسب درآمد کنید.

 

 در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین‌های  مشاغل خانگی در آلمان بپردازیم.

  1. فریلنسری

فریلنسری نوع اشتغال است که از طریق آن می‌توانید با استفاده از مهارت‌های خود (طراحی وب، ترجمه، مارکتینگ، ادیت، تایپ و…) و به واسطه‌ی سایت‌های فریلنسری به کارفرمایان خدمات متعددی ارائه دهید. به عنوان یک فریلنسر شما می‌توانید رئیس خود باشید و همزمان چند پروژه ی مختلف با کارفرمایان مختلف را انجام دهید. طبق گزارش‌های ارائه شده، بیش از 50 میلیون نفر درآمد خود را از طریق فریلنسری به دست می‌آورند. یکی از مزایای متعددی که در شغل فریلنسری وجود دارد، این است که می‌توانید خدمات خود را نه تنها در آلمان بلکه در تمام نقاط جهان به افراد مختلف ارائه دهید. اما باید این را در نظر داشته باشید که دستیابی به موفقیت نمی‌تواند یک شبه اتفاق بیفتد. البته با ارائه خدمات عالی و پشتیبانی می‌توانید نظرات خوبی دریافت کرده و در بین فریلنسرهای دیگربه راحتی شناخته شوید.

  1. افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ و یا بازاریابی پورسانتی یکی از روش‌های قدیمی کسب درآمد آنلاین است. افیلیت مارکتینگ یکی از انواع مدل تبلیغات است که توسط افرادی خارج از کسب و کار انجام می‌شود. برای مثال یک شرکت برای تبلیغ محصولات خود بنری تهیه کرده و به شخص سومی تحویل می‌دهد تا آن را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهد. با هر کلیک و خرید محصول از طریق سایت یا وبلاگ شخص سوم، مبلغی به عنوان پورسانت به شخص تولیدکننده محتوا، تعلق می‌گیرد. اکثر افراد در کشورهای خارجی با قرار دادن لینک محصولات آمازون در سایت و یا وبلاگ خود کسب درآمد می‌کنند. . شما می‌توانید در آلمان با استفاده از افیلیت مارکتینگ در مدت زمان کوتاهی درآمد خوبی داشته باشید.

  1. کپی رایتینگ

از دیگر مشاغل خانگی موجود در کشور آلمان می‌توان به کپی رایتینگ اشاره کرد. ممکن است با دیدن این کلمه، حق کپی رایت در ذهن شما تداعی شود اما این شغل هیچ ربطی به این موضوع ندارد. کپی رایتینگ در واقع یک نوع تولید محتوای متقاعد کننده است که مردم را به انجام یک سری کار (مانند خرید کردن، کلیک روی لینک، تعیین وقت مشاوره و…) تشویق می‌کند. همچنین کپی رایتینگ، یکی از عناصر اصلی تبلیغات نیز محسوب می‌شود. در حال حاضر، این شغل یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان شناخته شده است.

اگر از نوشتن لذت می‌برید ممکن است به این فکر افتاده باشید که کپی رایتر شوید. کپی رایترها روزهای خود را صرف نوشتن متن با هدف تبلیغات برای تبلیغ و فروش کالا و خدمات می‌کنند. کپی رایتر با نوشتن یک عنوان خوب در مقاله می‌تواند مشتری را متقاعد کند که مقاله را در لحظه بخواند. اگر عنوان مقاله خوب نباشد مشتری ترجیح می‌دهد وقت خود را صرف کاری دیگر کند. اگر می‌خواهید کپی رایتر موفقی شوید، بهتر است که اصول نوشتن متقاعدکننده، نحوه نوشتن سرفصل، نحوه نوشتن تبلیغ و… را یاد بگیرید. برای تبدیل شدن به یک متخصص کپی ماهر و سودآور، باید زمان و انرژی خود را برای مطالعه این حوزه صرف کنید.

  1. وبلاگ نویسی

یکی دیگر از بهترین راه‌های کسب درآمد از خانه در آلمان، وبلاگ نویسی است. شما به راحتی می‌توانید به عنوان یک وبلاگ نویس مستقل در خانه کسب درآمد کنید. تنها ابزاری که برای انجام این کار نیاز دارید، داشتن مهارت لازم برای نوشتن است. همچنین اگر شما یک نویسنده ماهر هستید، می‌توانید با ایجاد محتوای خلاقانه بازدید کننده‌های زیادی جذب کنید. با افزایش بازدیدکنندگان شما می‌توانید از طریق قرار دادن لینک تبلیغاتی محصولات درآمد کسب کنید و یا حتی با دریافت مبلغی پول از شرکت‌ها محصولات آن‌ها را تبلیغ کنید. همچنین، می‌توانید با کمک AdSense در خانه درآمد کسب کنید. درواقع AdSense را می‌توان یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد با تبلیغات ثابت کرد. به این صورت که به ازای هر کلیک شما می‌توانید هزینه ای دریافت کنید.

  1. فروش کتاب‌های Ebook

Ebook یا کتاب الکترونیکی، کتاب‌هایی هستند که قابلیت دانلود و اشتراک گذاری به صورت آنلاین دارند. شما می‌توانید این نوع کتاب‌ها ‌را خودتان بنویسید و یا نویسندگانی را برای نوشتن استخدام کنید و یا اینکه کتاب‌های الکترونیکی خود را بر اساس مطالعه چند منبع مختلف بنویسید. پلتفرم‌هایی برای فروش کتاب‌های الکترونیکی موجود است که شما می‌توانید با قرار دادن کتاب الکترونیکی خود در این پلتفرم‌ها کسب درآمد کنید.

  1. ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین

شما می‌توانید با برگزاری دوره‌های آنلاین کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اگر اطلاعات و دانش خاصی درباره‌ی موضوعی دارید، می‌توانید ویدیوهای آموزشی ساخته و آن‌ها را به فروش برسانید و یا اینکه ویدیوها را در یوتیوب بارگذاری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی درآمد زیادی کسب کنید.

  1. مترجمی

برای برخی از مشاغل ترجمه زبان کد پروژه‌ها، بسیار دشوار است و با اینکه برخی از مشاغل، نیاز به تماس با مشتریان خارجی خود دارند ولی به دلیل مسلط نبودن به زبان مشتریان خارجی، نمی‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. شما می‌توانید با دانش زبانی خود این کار را بر عهده بگیرید. برای شروع این کار لازم است تنها به ایجاد پروفایل در یک سایت فریلنسری اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید با شرکت‌های چند ملیتی نیز همکاری کنید. اگر دانش لازم در مورد ترجمه را ندارید، نگران نباشید چراکه می‌توانید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. این ابزارها کار را برای ترجمه زبان‌ها آسان ساخته اند‌. همچنین شما می‌توانید از پروژه‌های کوچک شروع کنید و بعد از مدتی می‌توانید بزرگترین پروژه‌هایی که به راه اندازی مشاغل شخصی شما کمک می‌کند را بدست آورید.

  1. طراحی گرافیک

در حال حاضر، طراحی گرافیک یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه افراد است. اگر می‌خواهید مردم را برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود جذب کنید، می‌توانید به عنوان یک طراح گرافیک شروع به کار کنید. دامنه وسیعی برای طراحان گرافیک فریلنسر وجود دارد، بنابراین می‌توانید بدون هیچ نگرانی کار خود را به عنوان یک فریلنسر شروع کنید.

  1. توسعه دهنده اپلیکیشن

توسعه دهنده اپلیکیشن یک مهندس نرم افزار رایانه است که از وظایف اصلی او می‌توان به ‌برنامه نویسی، ساخت و آزمایش برنامه‌ها برای رایانه و تلفن همراه اشاره کرد. افراد یا شرکت‌های متعددی وجود دارند که خواهان افرادی با این مهارت هستند. اگر دارای مهارت توسعه دهنده برنامه هستید، می‌توانید با آن‌ها و یا با شرکت‌های چند ملیتی که به کارمند حرفه‌ای در این مهارت نیاز دارند، همکاری کنید. همچنین با داشتن مهارت کافی در این زمینه، می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

  1. فروش آنلاین محصولات

یکی دیگر از مشاغل خانگی که دارای درآمد بالایی هستند، فروش آنلاین محصولات است. امروزه پلتفرم‌های متعددی برای فروش محصول وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. معمولا صنایع دستی بسیار پرطرفدار و دارای قیمت بالایی هستند. اگر شما هنرهایی مانند چرم سازی، بافتنی، عروسک سازی و… دارید می‌توانید با محصولاتی که درست کردید از طریق پلتفرم‌های فروش، کسب درآمد کنید. برای ایجاد نتیجه مثبت برای افزایش فروش می‌توانید از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

این روز‌ها به دلیل فراگیر شدن کرونا بیشتر افراد به کسب درآمد از طریق مشاغل خانگی روی آورده اند. در این مقاله به 10 مورد از بهترین مشاغل خانگی در آلمان اشاره شده است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن مهارت‌های خود، یکی از شغل‌های بالا را انتخاب کرده و به فعالیت در آن بپردازید و در حالی که از زندگی خود لذت می‌برید، در خانه‌ی خود از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

 

جهت مشاهده مشاغل فارسی زبان در آلمان اینجا را کلیک کنید.

آگهی های مرتبط با این مطلب