چگونه درخواست مسترکارت گلد بدهیم؟

چگونه درخواست مسترکارت گلد بدهیم؟

چگونه درخواست مسترکارت گلد بدهیم؟

طریقه ثبت نام برای دریافت مستر کارت گلد

در ابتدا بروی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.gebuhrenfrei.com/Home/

سپس مطابق شکل زیر  مشخصات خواسته شده را تکمیل فرمایید و گزینه Ja Ich will را کلیک کرده و به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعدی مشخصات خواسته شده از قبیل :

میزان درآمد – مدت زمان اشتغال – پسورد – محل اقامت و  وضعیت تاهل را تکمیل نمایید.

در قسمتی که نوشته شده آیا کارت اعتباری دیگری نیز موجود دارید . میتوانید یکی از آنها را انتخاب کرده و یا گرینه عدم کارت اعتباری را تیک بزنید.

در قسمتی که نوشته شده Zahlungsschutz اگر تیک بزنید . برای زمانی است که شما کار میکنید. و اگراز کار بیکار میشوید و اقساط این وامی که گرفته اید را بیمه پرداخت میکند .

که البته شرایط خاص خودش را دارد که میتوانید تیک مشاوره برای این بیمه را بزنید. و مشاوران با شما تماس خواهند گرفت و به سوالات شما پاسخ میدهند ( البته این گزینه اختیاری می باشد).

نکته مهم : 

افرادی هم که زیر نظر جاب سنتر (Job Center) نیز میباشند هم میتوانند درخواست بدهند ٬ فقط کافی هست در قسمت شغل گزینه Sonstiges را انتخاب نمایند.

در قسمت آخر تیک تایید را زده و بروی گزینه زیر Jetzt Senden کلیک نمایید.

بعد از این مرحله مشخصات شما یکبار دیگر به شما نشان داده میشود.  میتوانید در غالب یک فایل پی دی اف نیز آن را ذخیره نمایید.

بعد از چند روز به شما ایمیل فرستاده میشود و یا نامه ای دریافت خواهید کرد. که در آن بعد از بررسی اطلاعات شما تصمیم گرفته میشود که اعتبار به شما داده شود و یا درخواست شما رد شود.

که معمولا  با ۱۰۰ و یا ۵۰۰ یورو اعتبار شروع میکنند که در صورت داشتن کار و درآمد مناسب یا ۱۰۰۰ و یا ۲۰۰۰ یورو اعتبار هم داده میشود .

بعد از آن نامه ای برای شما پست میشود که در آن توضیح داده شده که شما این مقدار اعبار را دریافت خواهید کرد. یک عدد مستر کارت نیز به همراه ناه برای شما پست میشود.

 در صورت تایید شما و امضاء آن توسط شما و پست کردن آن به آدرسی که برای شما نوشته شده است .بعد از چند روز پین کد برای شما ارسال شده و کارت شما فعال میگردد. که در صورت خوش حساب بودن شما بعد از مدتی مقدار اعتبار شما به مرور افزایش پیدا خواهد کرد پس نگران مقدار اولیه اعتبار خود هرچند ناچیز نباشید.

نکته بسیار مهم : 

اگر نامه به همراه کارت برای شما فرستاده شود و شما آن را در مدت خواسته شده امضاء نکرده و نفرستید این اعتبار شما از بین خواهد رفت. و به شما با این مشخصات تا مدتها اعتباری تعلق نخواهد گرفت.

چگونه میتوانید در آلمان تا سقف 50000 یورو وام در یافت کنید.اینجا را کلیک کنید.

تهیه شده توسط تیم همراه اپ

https://www.hamrahapp.info

رای کاربران
[میانگین 3 از مجموع 2 رای]

آگهی های مرتبط با این مطلب