همراه اپ چگونه به دیده شدن شما کمک می‌کند ؟!

همراه اپ چگونه به دیده شدن شما کمک می‌کند ؟!

همراه اپ چگونه به دیده شدن شما کمک می‌کند ؟!

امروزه، پیدا کردن آگهی‌های مرتبط با انواع خدمات به یکی از مهم‌ترین شیوه‌های رفع نیاز هر انسانی تبدیل شده‌است. در حقیقت امروزه اگر به دنبال یک لوله‌کش برای خانه‌ی خود هستید، می‌توانید با چند جستجوی ساده در اینترنت، به راحتی و در هر زمانی، با او ارتباط برقرار نمایید. تمامی این نکات، زمانی که بتوانید از یک اپلیکیشن و وبسایت معتبر استفاده نمایید به سادگی امکان‌پذیر است؛ با این وجود اگر شما فردی باشید که در قاره‌ی اروپا زندگی می‌کند، نبود اپلیکیشن‌های این چنینی که دارای نسخه‌ی فارسی باشند، زندگی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همراه اپ، اپلیکیشنی است که شما را در انواع زمینه‌های خدماتی در کشورهای قاره‌ی اروپا و مخصوصا آلمان، همراهی خواهد کرد. در این مقاله به بررسی همراه اپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

همراه اپ چیست؟
همانطور که ذکر شد، همراه اپ، به عنوان یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌هایی شناخته می‌شود که کاربران فارسی زبان ساکن قاره‌ی اروپا و سایر نقاط جهان می‌توانند از آن استفاده نمایند. مهم‌ترین هدف همراه اپ، درست کردن دیجیتال بانک بین‌المللی انواع مشاغل است. این کار، علاوه بر کمک کردن به صاحبان مشاغل، به کاربران نیز کمک می‌کند که انواع کالاها و خدمات مورد نیاز خود را، تنها با یک جستجوی ساده پیدا کنند. در حقیقت در همراه اپ شما می‌توانید به عنوان یک فرد عادی، در انواع دسته‌بندی‌های موجود در آن، به دنبال خدمات مورد نظر خود گشته و یا آن که به عنوان یک فروشنده، اقدام به انتشار آگهی فروش و یا خدماتی خود نمایید. البته همراه اپ از بخش‌های متنوع دیگری نیز تشکیل شده‌است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

دسته‌بندی‌های همراه اپ
زمانی که شما به خدمات و یا کالایی نیازمند می‌شوید، داشتن همراه اپ در اروپا به شما کمک خواهد کرد که در سریع‌ترین بازه‌ی زمانی، نیاز خود را رفع نمایید. همراه اپ برای آن که بتواند در این زمینه موفق شود، سعی کرده که نظم و ترتیب را چاشنی ابتکار و خلاقیت نماید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در همراه اپ، دسته‌بندی‌های آن است. این دسته‌بندی‌ها به شما کمک می‌کنند که در سریع‌ترین حالت ممکن،آگهی‌های مورد نظر خود را بیابید. در ادامه به بررسی برخی از دسته‌بندی‌های موجود در همراه اپ می‌پردازیم.

املاک
یکی از مهم‌ترین مسائلی که ایرانیان ساکن اروپا و مخصوصا آلمان را همواره درگیر خود کرده‌است، مسئله‌ی مسکن است. در حقیقت، یافتن خانه، آپارتمان، سوییت، استودیو، پانسیون، اتاق و تخت، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که ایرانیان را همواره در اروپا، به خود مشغول کرده‌است. تیم همراه اپ با تمرکز بر این مسئله، سعی کردند که بانک جامعی برای ایرانیان ساکن در اروپا به وجود آورند. در حقیقت زمانی که شما نیازمند جایی برای سکونت بودید، همراه اپ به شما کمک خواهد کرد که محیط مورد نظر را با انواع قیمت‌ها و ویژگی‌هایی که دلخواه شما است، به راحتی پیدا نمایید.

اجاره خانه در آلمان

استخدام
مسئله‌ی شغل در اروپا، مسئله‌ای است که بیشتر ایرانیان، حتی قبل از ورود به اروپا، به آن فکر می‌کنند. در حقیقت یکی از بزرگ‌ترین نکاتی که باید در اروپا همواره به آن توجه داشته باشید، یافتن شغل است. همانطور که می‌دانید شرط ماندن در اکثر کشورهای اروپایی داشتن یک شغل معتبر است. همراه اپ سعی کرده تا با قرار دادن گزینه‌ی استخدام در دسته‌بندی‌ها، به عنوان یک بانک جامع استخدام در اروپا عمل نماید. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از همراه اپ، برترین شغل‌هایی که با تخصص و شرایط شما مطابقت دارند را پیدا نمایید.

جابجایی پول و ارز
همانطور که می‌دانید، زمانی که ساکن اروپا هستید، جابجا کردن پول و ارز، کار دشواری خواهد بود. معمولا افرادی را در کشورهای مختلف اروپایی مشاهده می‌کنید که به دنبال فرد یا افرادی هستند که توانایی جابجا کردن ارز از اروپا به ایران و یا حتی درون خود کشورهای اروپایی را دارا باشند. همراه اپ با آگاه بودن به این مسئله اقدام به یک کار خلاقانه نموده‌است. در همین راستا برای آن که شما بتوانید به آسانی، اقدام به جابجایی ارز نمایید، همراه اپ، گزینه‌ی جابجایی ارز را به دسته‌بندی‌ها افزوده‌است. استفاده از این گزینه به شما کمک خواهد کرد که در سریع‌ترین حالت، اقدام به جابجایی پول و ارز نمایید.

کلاس‌های آموزشی آنلاین
امروزه، آموزش آنلاین، به یک امر کاملا مرسوم در تمامی نقاط دنیا تبدیل شده‌است. در حقیقت زمانی که ساکن اروپا هستید، پیدا کردن کلاس‌هایی مانند آموزش موسیقی به زبان فارسی کار دشواری خواهد بود. شما در همراه اپ می‌توانید علاوه بر عنوان یاد شده، از کلاس‌های آموزش آنلاین خیاطی، آرایشگری، نقاشی، خطاطی، درسی و بسیاری دیگر بهره‌مند شوید. یکی دیگر از مزیت‌های این دسته‌بندی شامل حال خانواده‌هایی است که کودکانشان در یکی از کشورهای اروپا به دنیا آمده و می‌خواهند که زبان فارسی را به صورت اصولی به او یاد دهند که در این حالت، همراه اپ، کمک زیادی را برای یافتن سریع‌تر مدرسین، به آن‌ها خواهد کرد.

بلیط، تور، چارتر
زمانی که ساکن کشورهای اروپایی هستید و یا حتی از آن بازدید می‌کنید، خرید انواع بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما در بهترین قیمت، به صورت قابل توجهی به نفع شما خواهد بود. با توجه به این مسئله شما می‌توانید انواع بلیط‌های عادی و چارتری را در دسته‌بندی مخصوصی که در همراه اپ قرار داده شده‌است، بیابید. از طرف دیگر، گزینه‌هایی مانند بلیط سینما، بلیط اماکن ورزشی و بلیط کنسرت نیز در این قسمت قابل مشاهده هستند.

بانک مشاغل
بانک مشاغل یکی دیگر از نوآوری‌های موجود در همراه اپ است. اگر شما وکیل خوبی هستید که نیاز به یک بستر برای معرفی تخصص خود در اروپا دارید، همراه اپ این بستر را برای شما فراهم خواهد کرد. بانک مشاغل موجود در همراه اپ به تمامی متخصصان هر رشته‌ای که ساکن یکی از کشورهای اروپا هستند، این امکان را می‌دهد که ویژگی‌های تخصص و خدمات خود را در این قسمت قرار دهند. از طرف دیگر این کار یک مزیت برای کاربران دیگر نیز به حساب می‌آید چرا که می‌توانند به راحتی، با متخصصی که مدنظرشان است، ارتباط برقرار نمایند.

سخن آخر
همانطور که ملاحظه کردید، خدماتی که در همراه اپ ارائه می‌شود بسیار گسترده هستند. وجود اپلیکیشنی مانند همراه اپ در اروپا، بسیار احساس می‌شد؛ با توجه به این مسئله، تیم همراه اپ تلاش کرده که تمامی خدمات و قابلیت‌هایی که مورد نیاز فارسی‌زبانان ساکن اروپا است را در قالب یک بانک دیجیتال جامع اطلاعاتی ارائه دهد.

با تشکر از شما بابت خواندن این مقاله ، لطفا جهت بهبود عملکرد هر چه بیشتر این وب سایت به این مقاله امتیاز داده و نظرات خود را برای ما بنویسید.

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 1 رای]