مزیت آگهی‌های ویژه نسبت به آگهی‌های دیگر

مزیت آگهی‌های ویژه نسبت به آگهی‌های دیگر

مزیت آگهی‌های ویژه نسبت به آگهی‌های دیگر

آگهی‌ها توانسته‌اند حجم عظیمی از بار تبلیغات هر محصول و خدماتی را از دوش صاحبانشان بردارند. همانطور که می‌دانید امروزه اکثر هنرهای تجسمی، بخشی را به آگهی اختصاص داده‌اند و همین نکته نشان از اهمیت آگهی در دنیای امروزی دارد. با تمامی این اوصاف، دسته‌ی خاص در وب‌سایت و اپلیکیشن همراه اپ از آگهی‌ها وجود دارند که استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که تبلیغاتی کار شما بیشتر دیده شود. این مدل آگهی با عنوان آگهی‌های ویژه شناخته می‌شوند. با توجه به اهمیت آگهی‌های ویژه و کاربرد بسیار زیاد آن‌ها، در این مقاله پس از معرفی این مدل آگهی، به بررسی مزیت‌های آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

آگهی ویژه چیست؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در حین سرچ کردن در وبسایت‌ هایی که مانند بانک اطلاعاتی عمل می‌کنند، با تبلیغاتی مواجه شوید که در کنار آن‌ها، برچسب فوری یا ویژه زده شده باشد. این مدل آگهی‌ها که به عنوان اثرگذارترین آگهی‌های تبلیغاتی نیز شناخته می‌شوند، یکی از مهم‌ترین آگهی‌هایی هستند که به وفور به کار برده می‌شوند. به طور کلی، آگهی ویژه نوعی از آگهی است که با استفاده از آن، آگهی شما در صفحات اولیه‌ی سرچ آن سایت و دسته‌بندی دیده می‌شود. از طرف دیگر زمانی که از این نوع آگهی‌ها استفاده می‌کنید، غالبا عنوانی مانند فوری یا ویژه در کنار آگهی شما ظاهر خواهد شد که توجه مخاطب را به سمت آگهی شما جلب خواهد کرد. آگهی‌های ویژه معمولا رایگان نیستند چرا که مزیت‌ها و کاربردهای آن به قدری است که باعث می‌شود شما به سرعت به هدف خود برسید.

 

مزیت‌های آگهی ویژه

با توجه به آن که آگهی ویژه دارای کاربردهای فراوانی است، برای شناخت بهتر آن نیاز است که در ابتدا با مزیت‌های آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی مزیت‌های آگهی‌های ویژه می‌پردازیم.

 

  1. زمان منتشر شدن

یکی از دغدغه‌هایی که هر فردی را در حین پرداخت هزینه‌ی درج آگهی، به خود مشغول می‌کند، زمانی است که باید برای منتشر شدن آن صبر نماید. اکثر وبسایت‌ها به دلیل ترافیک آگهی‌های مختلف، نیاز به زمان زیادی برای بررسی تمامی آگهی‌ها دارند چرا که هر آگهی باید پیش از منتشر شدن، از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تأیید منتشر شود.

با توجه به این نکته، پروسه‌ی منتشر شدن آگهی غالبا با تأخیری میان چند دقیقه تا چند ساعت مواجه می‌شود. برای آن که بتوانید این زمان را به حداقل برسانید و آگهی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر نمایید، آگهی ویژه کمک به سزایی را به شما خواهد کرد. در حقیقت زمانی که شما از آگهی ویژه استفاده می‌کنید، آگهی شما به ابتدای لیست آگهی‌های مورد بررسی منتقل می‌شود که خود این کار، زمان منتشر شدن آن را تسریع می‌بخشد.

 

  1. اعتماد مخاطب

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از آگهی ویژه نسبت به آگهی‌های عادی، میزان اعتمادی است که این مدل از آگهی‌ها به خود جلب می‌کنند. طبق تحقیقات کارشناسان، یکی از مهم‌ترین اصولی که باعث افزایش بازده هر کاری می‌شود، اعتمادسازی است. در حقیقت، اعتمادسازی، اولین قدم در هر نوع کسب و کاری است. زمانی که شما از آگهی‌های ویژه استفاده می‌کنید، به طور غیرمستقیم این نکته را به مخاطب یادآور می‌شوید که این وسیله یا خدمات، به قدری برای شما مهم است که حاضرید حتی برای دیده شدن بیشتر آن، هزینه نمایید. این کار به طور ناخودآگاه این نکته را به مخاطب یادآور می‌شود که شما تا چه میزان در تصمیم خود مصمم هستید. از طرف دیگر، از آن جایی که آگهی‌های ویژه در رتبه‌های بالاتری دیده می‌شوند، مخاطب تصور خواهد کرد که این آگهی به علت اعتباری که دارد، رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده‌است.

 

  1. جلب توجه

دیگر مزیت مهم آگهی ویژه نسبت به آگهی‌های دیگر میزان توجهی است که می‌تواند به سمت خود جلب نماید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمانی که وارد اتاق شلوغی می‌شوید، یک شیء به خصوص، توجه شما را به خود جلب نماید. دلیل این جلب توجه می‌تواند عواملی مانند رنگ متفاوت نسبت به سایر وسایل، بزرگ بودن آن وسیله و یا حتی تداعی کردن خاطره‌ای از گذشته باشد.

این اصل نسبت به آگهی‌ها نیز برقرار است. در حقیقت زمانی که شما از آگهی‌های ویژه استفاده می‌کنید، عنصری مخصوص را به آگهی خود اضافه می‌نمایید که باعث می‌شود توجه مخاطب نسبت به آگهی شما جلب شود. ویژگی‌هایی که در این مدل آگهی به آگهی شما اضافه می‌شود ناشی از جایگاه بالای آن در جستجوی سایت و اپلیکیشن است.

 

  1. قرار گرفتن در قسمت‌های مختلف سایت و اپلیکیشن

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از آگهی‌های ویژه آن است که آگهی شما تنها در دسته‌بندی مخصوص به آن قرار نمی‌گیرد. در حقیقت زمانی که شما نوع آگهی خود را مدل ویژه انتخاب می‌کنید، به طور اتوماتیک، آگهی خود را در منوی اصلی اپلیکیشن و یا سایت و همچنین برچسب‌های مرتبط با آگهی قرار می‌دهید. این کار به نوبه‌ی خود سهمی زیادی در افزایش تعداد بازدیدکنندگان از آگهی را دارا است.

 

  1. دیده شدن بیشتر

به هر میزانی که آگهی شما بیشتر دیده شود، به همان میزان نیز احتمال فروش یا معامله بالاتر می‌رود. در حقیقت یکی از مهم‌ترین اهداف بازاریابی و تبلیغات، افزایش تعداد ویوها یا بازدیدکنندگان است. نکته‌ای که باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید آن است که جلب توجه مخاطب با بازدید از آگهی متفاوت است، چرا که ممکن است توجه مخاطب به آگهی شما جلب شود اما آن را مطالعه ننماید اما آمار بازدیدکنندگان بر اساس تعداد افرادی است که آگهی شما را مطالعه نموده‌اند. زمانی که شما از آگهی‌های ویژه استفاده می‌کنید، در حقیقت با استفاده از مزیت‌هایی که تاکنون به آن‌ها اشاره شد، باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان از آگهی خود می‌نمایید.

 

سخن آخر

همانطور که می‌دانید امروزه برای انجام سریع‌تر کارها، استفاده از آگهی‌های متنوع، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. آگهی‌های ویژه یکی از مهم‌ترین انواع آگهی هستند. در این مقاله با معرفی آگهی‌های ویژه سعی کردیم شما را به مزیت‌های بسیار مهمی که این نوع آگهی با خود به همراه دارد، آشنا نماییم.

با تشکر از شما بابت خواندن این مقاله ، لطفا جهت بهبود عملکرد هر چه بیشتر این وب سایت به این مقاله امتیاز داده و نظرات خود را برای ما بنویسید.

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 1 رای]