چگونه با کمترین هزینه بیشترین بازدید را در سطح جهانی داشته باشند؟

چگونه با کمترین هزینه بیشترین بازدید را در سطح جهانی داشته باشند؟

چگونه شرکتها و موسسات می‌توانند با کمترین هزینه بیشترین بازدید را در سطح جهانی داشته باشند؟

در دنیای امروزی تمامی صاحبان مشاغل سعی بر بیشتر شناخته شدن و فروش بیشتر محصولاتشان را دارند. در این میان بسیاری از این افراد برای معرفی نحوه فعالیت خود دست به هر نوع تبلیغاتی میزنند . این افراد هزینه های گزافی پرداخته اما آمار بازدهی به شدت پایین و حتی در بعضی مواقع نزدیک به صفر میباشد.

تبلیغات منفی چه نوع تبلیغاتی هستند ؟

این نوع از تبلیغات اکثرا برای کاربران داخل ایران بوجود می آید . چون بخاطر تحریمهای موجود قادر به تبلیغات و فروش در سطح جهانی نمی باشند. و امکان استفاده از بسیاری سرویسهای موجود در زمینه تبلیغات را ندارند. به همین خاطر اکثرا از تبلیغات پر هزینه و کم بازده استفاده میکنند.مانند تبلیغ توسط بلاگرهایی که در اینستاگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. این تبلیغات ممکن هست بازدید داده باشند اما بازده به شدت پایینی دارند.

این بلاگرها از تمامی دنیا فالورهایی دارند ، به همین خاطر صرف اینکه فالورها  در گوشی خود وقتی را بگذرانند و کلیپی را ببینند ، ممکن هست که نام شما را ببینند یا  بشنوند  اما در کمتر از یک دقیقه آن را فراموش خواهند کرد. و هیچ کجا امکان جستجو برای آن محصول نیز وجود ندارد.

چگونه تبلیغ کنیم که همیشه در دسترس و ماندگار شویم ؟

برای ماندگاری در این دریای بزرگ جهانی شما همیشه باید بخشی از درآمد خود را جهت تبلیغات کنار بگذارید. این تبلیغات باید به گونه ای باشند که حداقل برای یکسال در اینترنت باقی مانده و قابلیت جستجو را داشته باشند.

در این بین سایتهای زیادی وجود دارند که این نوع تبلیغات را انجام میدهند اما همیشه در دسترس بودن و آپدیت بودن این سایتها مسئله اصلی و مهم برای این سایتها هستند.

وب سایت « همراه اپ » این امکان را دارد که برای اولین بار پلت فرمی را تهیه کرده است . که تمامی صاحبان مشاغل که در ایران و خارج از ایران قرار دارند ، میتوانند یک پروفایل شخصی داشته باشند و اجناس و محصولات خود را در آن با ماندگاری بالا و قابلیت جستجو در سطح جهانی ثبت کنند.

همچنین این وب سایت دارای اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون می باشد که دسترسی کاربران را بسیار راحت تر میکند.

 

از دیگر مزایای وب سایت « همراه اپ » تبلیغات رایگان در زمانهای مشخص برای کاربرانی هست که در آن ثبت آگهی کرده اند.

حتی کاربران میتوانند کلمات کلیدی مختص به خودشان را در سیستم جستجوی گوگل داشته باشند. با این کار شانس پیدا کردن آنها نسبت به دیگر رقبا بسیار زیادتر خواهد شد و همیشه در صفحه اول جستجوی گوگل خواهند بود.

پس همین حالا واردوب سایت « همراه اپ » شده و نام نویسی کنید و آگهی خود را ثبت نمایید.

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 1 رای]