چگونه آدرس و مشخصات پزشکان ایرانی در خارج از ایران را بدست آوریم ؟

چگونه آدرس و مشخصات پزشکان ایرانی در خارج از ایران را بدست آوریم ؟

از چه طریقی میتوانیم آدرس و مشخصات پزشکان ایرانی در خارج از ایران را بدست آوریم ؟

  هر شخص بیماری همیشه ترجیح میدهد که برای تشریح و تشخیص بیماری اش با یک پزشک هم زبان خود صحبت کند.

نبودید یک بانک نیازمندی و اطلاعاتی  برای آن دسته از دوستانی که از ایران و یا دیگر کشورهای فارسی زبان به اروپا ، آمریکا ، کانادا و استرالیا مهاجرت کرده اند  به شدت  احساس میشد .تا اینکه با همکاری دوستان ما در بانک نیازمندیهای « همراه اپ »، این مشکل تا حدود زیادی  برطرف گردید است.

در وب سایت « همراه اپ » سعی شده است که اسامی و آدرس و شماره تماس  پرشکان و دکتران ایرانی و فارسی زبان از سراسر دنیا در این بانک اطلاعاتی جمع آوری شده و یا خود دکتران و پزشکان شخصا اطلاعات خود را در آن ثبت نمایند.

اسامی و لیستی از پزشکان و دکتران ایرانی را از اینجا نیز می توانید مشاهده کنید.

شما براحتی میتوانید وارد وب سایت « همراه اپ » شده و نام منطقه و یا کشور خود را حتی براساس کدپستی انتخاب کرده ، و به دنبال پزشک مربوطه خود بگردید.

مانند تصویر زیر که ما به عنوان مثال پزشک ایرانی در هامبورگ را جستجو کردیم.با کلیک بروی تصویر زیر میتوانید مستقیم به صفحه پزشکان در

هامبورگ بروید و اطلاعات آنها را مشاهده نمایید.  :

تمامی اطلاعات ثبت شده در این وب سایت به روز بوده است . و اطلاعات و مشخصات آنها از وب سایت شخصی پزشکان و یا اطلاعاتی که درباره ایشان در گوگل ثبت شده بوده ، وارد وب سایت گردیده است.

اگر شما نیز دوستان و آشنایانی دارید که پزشک هستند ، میتوانید جهت هر چه بیشتر شناخته شدن ایشان وب سایت « همراه اپ » را به آنها معرفی کنید . تا آنها نیز بتوانند به رایگان نام خود را در آن ثبت نمایند .

هر چقدر شما از دکتر معالج خود راضی هستید . میتوانید در پایین هر آگهی که مربوط به پزشک است ،  آن را ستاره دار کرده و کامنت مناسب در قسمت ثبت نظرات شما  برای ایشان بگذارید.

رای کاربران
[میانگین 4.2 از مجموع 5 رای]