عمده فروشی مواد عذایی مهیار در کلن

11 ماه قبل در اروپا ، آلمان ، 50933
    قارهاروپا
    کشورآلمان
    cityKöln
    خیابانStolberger Str. 1
    کد پستی50933
    شماره تلفن ثابت00492215465461
    ایمیلinfo@mahyar.de
    سایتhttp://mahyar.de
همه آگهی ها

ما ، M.Sarrafian واردات و صادرات ، کار خود را در زمینه منسوجات و کالاهای خانگی در کلن در سال 1982 شروع کردیم و دامنه خود را گسترش دادیم تا موارد بسیاری دیگر از جمله غذا و الکترونیک را در سالهای بعد بگنجانیم.

به دلیل افزایش مهاجرت ایرانیان به آلمان و اروپا در دهه 90 میلادی ، تقاضا برای غذاها و غذاهای معمولی محلی افزایش یافت. برای تحقق این آرزو و ایجاد حس وطنی به هموطنان خود ، ما محصولات غذایی خود را با غذاهای سنتی گسترش دادیم و آنها را به شهرهای سراسر اروپا تحویل دادیم. بنابراین یک سنت طولانی آغاز شد.

در سال 1989 با کمک دوستان ، ما شرکت بزرگ “Basmati Reis Europe” را در دوسلدورف افتتاح کردیم و این برنج را به تمام اروپا تحویل دادیم. در همین زمان ، ما از تمام تولیدکنندگان / برچسب های موسیقی ایرانی مستقر در ایالات متحده حقوق انحصاری گرفتیم و مدیریت و توزیع آنها در سراسر اروپا را به دست گرفتیم. علاوه بر این ، ما شروع به تولید انواع مواد غذایی مانند برنج و چای با نام مهیار کردیم و این محصولات را در اروپا ، آمریکا و کانادا نیز فروختیم.

کیفیت محصول ، سرویس دهی سریع و تفکر مشتری مدار از همان ابتدا اولویت ما بوده و از ویژگی های بارز شرکت ما است. با توجه به سالها تجربه و وفاداری ما به مشتریان و تامین کنندگان ، ما با نام تجاری Pari Brand & Mahyar ما در سراسر جهان نامی برای خودمان درست کرده ایم و یک شبکه گسترده ایجاد کرده ایم که بسیار مفتخریم.

شما می توانید تصویری دقیق تر از دامنه ما را در وب سایت ما در زیر بخش محصولات دریافت کنید. اگر نمی توانید پاسخ سوالات خود را در آنجا بیابید ، خوشحال می شوید با استفاده از فرم تماس با ما برای ما بنویسید. ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهیم داد!

رای کاربران
[میانگین 5 از مجموع 1 رای]
2781 بازدید کل ، 1 امروز
نمایش موقعیت آگهی

وب سایت همراه اپ ، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
دارالترجمه رسمی زهرا بزرگ دعاگو در کلن آلمان

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران